Vrácení zboží, reklamace
Zásilky zasílejte doporučeně Českou poštou na naši firemní adresu a nebo nám napište o unikátní kód pro vrácení prostřednictvím Zásilkovny (přes Zásilkovnu VRÁCENÍ ZDARMA).
! VŽDY NÁS PROSÍM INFORMUJTE PROSTŘEDNICTVÍM EMAILU !
(Vyplňte tento formulář pouze v případě, že chcete zboží vyměnit nebo vrátit peníze. Formulář je třeba vytisknout, podepsat a zaslat naskenovaný na níže uvedenou e-mailovou adresu a originál přiložit do balíčku).
Adresát
Internetový obchod: www.grandi-dui.cz
Společnost: GRANDI DUI BRNO s.r.o.
Se sídlem: Nové sady 988/2, Brno 602 00
IČ: 078 56 806
E-mailová adresa: moda@grandi-dui.cz
(Doplňte následující požadované údaje)
Spotřebitel:
Jméno a příjmení:
Adresa:
Telefon a e-mail:
Uplatnění práva z vadného plnění (reklamace)
Vážení,
dne ........................jsem ve Vašem obchodě zakoupil toto zboží:
Mnou zakoupený produkt však vykazuje tyto vady:
Požaduji vyřídit reklamaci následujícím způsobem: (zakroužkujte)
a) výměnou
b) vrácením peněz
Zároveň Vás žádám o potvrzení přijetí reklamace, a následně potvrzení data a způsobu vyřízení reklamace.
- Datum objednání:
- Datum obdržení:
- Číslo objednávky:
- Peněžní prostředky za objednání, případně i za doručení, byly zaslány způsobem:
- Peněžní prostředky budou navráceny na účet číslo:
- Jméno a příjmení spotřebitele:
- Adresa spotřebitele:
- Email:
- Telefon:
V ..............................., Dne .............................
______________________________________
Jméno a příjmení spotřebitele
Seznam příloh:
- Faktura za objednané zboží číslo .................................................
Obecná poučení k uplatnění reklamace
Zakoupení věci jste jakožto spotřebitel povinen prokázat předložením kupního dokladu, případně jiným, dostatečně věrohodným způsobem.
Jakožto spotřebitel nemůžete uplatnit práva z vad, které jste sám způsobil nebo o kterých jste při koupi věděl. Stejně tak i u vad, pro které jsme s Vámi, jakožto prodávající a spotřebitel, dohodli snížení ceny. Neodpovídáme ani za běžné opotřebení věci.
Reklamace musí být uplatněna nejpozději v 24 měsíční lhůtě. Reklamaci je třeba uplatnit bezodkladně, aby nedošlo k rozšíření vady a v jejím důsledku k zamítnutí reklamace. Včasným oznámením vady poté, co se objeví, si můžete zajistit bezproblémové vyřízení reklamace.
Reklamace je vyřízena teprve tehdy, když Vás o tom vyrozumíme. Vyprší-li zákonná lhůta, považujte to za podstatné porušení smlouvy a můžete od kupní smlouvy odstoupit.